

Monitoring Rynku
Zrzeszamy ponad 280 podmiotów oferujących świadczenia na rynku usług
senioralnych. Podmioty te dzielą się z nami danymi dotyczącymi ich działalności,
dzięki czemu mamy stały dostęp do aktualnych danych i jako jedni z pierwszych
zauważamy zmiany w trendach na rynku.
Regularne Raportowanie
Nasi członkowie otrzymują kwartalne raporty o zmianach w liczbie domów opieki
długoterminowej i domów pomocy społecznej (w tym ilości zapewnianych przez nich
miejsc pobytowych) w rozbiciu na poszczególne województwa.
Specjalistyczne ekspertyzy
Na zlecenie możemy opracować raporty właściwie w dowolnym obszarze sektora
usług senioralnych. W szczególności:
- średniego wieku pacjentów;
- charakterystyki oferowanego zakwaterowania, wyżywienia, specjalistycznych
świadczeń; - opłat ponoszonych przez pensjonariuszy;
- średnich kosztów utrzymania;
- charakterystyki nieruchomości, na której prowadzona jest działalność.
Wspieramy rozwijanie inicjatyw senioralnych
Dbamy by przedstawiciele Izby reprezentowali interesy jej członków w trakcie
konsultacji publicznych aktów prawnych i aktywnie uczestnicząc w pracach grupach
doradczych konsultujących projekty aktów prawnych.
Łączenie stron
Wierzymy w rozwój rynku usług senioralnych i dostrzegamy jego potencjał. To
sektor, który wymaga współpracy specjalistów sektora prywatnego i publicznego.
Realizacja nowego projektu może wymagać zaangażowania specjalistów z wielu
dziedzin:pozyskiwania klientów i zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług.
Wiemy, gdzie znaleźć rzetelnych doradców i jak ich dopasować do specyfiki danego
projektu.
- planowania i zagospodarowania przestrzennego, dostępności nieruchomości i
wyboru nieruchomości optymalnej dla danej działalności; - wyboru właściwego modelu finansowania i jego pozyskania, kontraktowania
usług w NFZ; - zaprojektowania, budowy i wykończenia obiektu;
- wyposażenia obiektu w specjalistyczny sprzęt;
- doradztwa w sprawach regulacyjnych (wyboru właściwej formy działalności,
rejestracje podmiotów w rejestrach prowadzonych przez wojewodów,
opodatkowania); - prowadzenia placówki – aspekty operacyjne, zapewnienie odpowiedniej kadry
i jej zorganizowania; - pozyskiwania klientów i zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług.
Wiemy, gdzie znaleźć rzetelnych doradców i jak ich dopasować do specyfiki danego
projektu.
Opinie na temat odbytych wizyt studyjnych :



tel. +48 608 545 545 – sekretariat Izby
e-mail: izba@kido.org.pl
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych skorzystaniem z usług oraz współpracą z Krajową Izbą Domów Opieki (KIDO) do kontaktu poprzez sekretariat Izby.



