Loading...

Strefa Inwestora

Monitoring Rynku

Zrzeszamy ponad 280 podmiotów oferujących świadczenia na rynku usług
senioralnych. Podmioty te dzielą się z nami danymi dotyczącymi ich działalności,
dzięki czemu mamy stały dostęp do aktualnych danych i jako jedni z pierwszych
zauważamy zmiany w trendach na rynku.

Regularne Raportowanie

Nasi członkowie otrzymują kwartalne raporty o zmianach w liczbie domów opieki
długoterminowej i domów pomocy społecznej (w tym ilości zapewnianych przez nich
miejsc pobytowych) w rozbiciu na poszczególne województwa.

Specjalistyczne ekspertyzy

Na zlecenie możemy opracować raporty właściwie w dowolnym obszarze sektora
usług senioralnych. W szczególności:

  • średniego wieku pacjentów;
  • charakterystyki oferowanego zakwaterowania, wyżywienia, specjalistycznych
    świadczeń;
  • opłat ponoszonych przez pensjonariuszy;
  • średnich kosztów utrzymania;
  • charakterystyki nieruchomości, na której prowadzona jest działalność.

Wspieramy rozwijanie inicjatyw senioralnych

Dbamy by przedstawiciele Izby reprezentowali interesy jej członków w trakcie
konsultacji publicznych aktów prawnych i aktywnie uczestnicząc w pracach grupach
doradczych konsultujących projekty aktów prawnych.

Łączenie stron

Wierzymy w rozwój rynku usług senioralnych i dostrzegamy jego potencjał. To
sektor, który wymaga współpracy specjalistów sektora prywatnego i publicznego.
Realizacja nowego projektu może wymagać zaangażowania specjalistów z wielu
dziedzin:pozyskiwania klientów i zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług.
Wiemy, gdzie znaleźć rzetelnych doradców i jak ich dopasować do specyfiki danego
projektu.

  1. planowania i zagospodarowania przestrzennego, dostępności nieruchomości i
    wyboru nieruchomości optymalnej dla danej działalności;
  2. wyboru właściwego modelu finansowania i jego pozyskania, kontraktowania
    usług w NFZ;
  3. zaprojektowania, budowy i wykończenia obiektu;
  4. wyposażenia obiektu w specjalistyczny sprzęt;
  5. doradztwa w sprawach regulacyjnych (wyboru właściwej formy działalności,
    rejestracje podmiotów w rejestrach prowadzonych przez wojewodów,
    opodatkowania);
  6. prowadzenia placówki – aspekty operacyjne, zapewnienie odpowiedniej kadry
    i jej zorganizowania;
  7. pozyskiwania klientów i zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług.

Wiemy, gdzie znaleźć rzetelnych doradców i jak ich dopasować do specyfiki danego
projektu.

Opinie na temat odbytych wizyt studyjnych :

tel. +48 608 545 545 – sekretariat Izby
e-mail: izba@kido.org.pl

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych skorzystaniem z usług oraz współpracą z Krajową Izbą Domów Opieki (KIDO) do kontaktu poprzez sekretariat Izby.